W ramach realizacji miejskiego projektu edukacyjnego: „Świętujmy Niepodległą” etap III 2017/2018 zachęcamy uczniów klas IV-VII do udziału w Szkolnym Konkursie Historycznym wiedzy na temat odzyskania przez Polskę niepodległości.
W dniach od 13 do 17 listopada 2017 r. będzie trwał pierwszy etap tego konkursu - Historyczny Konkurs Internetowy. Drugi etap odbędzie się 22 listopada 2017 r. Wszystkie informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się w Regulaminie, który zamieszczamy poniżej. Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszej strony internetowej, gdzie będą się ukazywać kolejne pytania konkursowe.
Regulamin Szkolnego Konkursu Historycznego
wiedzy o odzyskaniu przez Polskę Niepodległości
Od 13 do 17 listopada 2017 roku rozpoczynamy I etap konkursu historycznego - Historyczny Konkurs Internetowy. II etap odbędzie się 22 listopada 2017 roku. Tematem konkursu będzie odzyskanie przez Polskę niepodległości w 1918 roku. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV-VII.
Konkurs składa się z dwóch części.
I część
W dniach 13 – 16 listopada 2017 roku codziennie na stronie internetowej szkoły ukazywać się będzie pytanie konkursowe. W dniu 16 listopada będą dwa pytania. Pytania można będzie również odszukać na tablicy Samorządu Szkolnego w szkole. Odpowiedzi na pytania należy zamieścić na specjalnie przygotowanych kartach odpowiedzi. Karty do pobrania znajdują się w sekretariacie i u p. Renaty Kucharskiej. Wypełnione samodzielnie przez uczniów karty należy oddawać do godziny 11 00 następnego dnia u nauczyciela historii – p. Renaty Kucharskiej. Ostatnia karta powinna zawierać dwie odpowiedzi i zostać oddana dnia 17 listopada 2017 roku. Należy zadbać o poprawność i czytelność wypełnienia karty. Karty oddane po terminie nie będą przyjmowane. Odpowiedzi zamieszczone na innych niż konkursowe kartach nie będą brane pod uwagę. Do drugiego etapu konkursu przejdą uczniowie, którzy otrzymają największą liczbę punktów. Lista uczniów, którzy zakwalifikowali się do II etapu konkursu, zostanie wywieszona na tablicy SU do dnia 21 listopada.
II część
Drugi etap konkursu odbędzie się 22 listopada 2017 roku na drugiej lekcji w sali nr 25. Uczniowie zakwalifikowani do II etapu konkursu będą wypełniali test. Wyniki konkursu zostaną przedstawione podczas podsumowania projektu miejskiego i umieszczone na stronie internetowej szkoły.
Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa nr 2 im. S. Konarskiego w Tarnowie Rights Reserved.