Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Tarnowie

SP2 z drona

film o dwojce

W marcu klasy siódme wybrały się na zieloną szkołę do Piwnicznej-Zdroju. Uczniowie wraz ze swoimi wychowawczyniami spędzili tam pięć dni – jak twierdzą – bardzo udanych. Oto relacja uczestniczki.

piwniczna 2019 6111 marca 2019 r. klasy 7a i 7b wybrały się na pięciodniową wycieczkę do Piwnicznej-Zdroju. Spędziliśmy tam 5 dni. Wycieczka ta miała na celu zintegrować nas i dać odrobinę wytchnienia od nauki, choć i tak zdobyliśmy wiedzę na temat wielu nowych rzeczy, np. poprzez wizyty w muzeum. Na miejscu – w Domu Wczasów Dziecięcych – poznaliśmy opiekunów. Było ich pięcioro i każdy z nich zdobył naszą sympatię. Pokoje, w których zamieszkaliśmy, miały wystarczająco dużo miejsca i były ładne oraz zadbane, wszystkim się podobały. Jeśli chodzi o posiłki, to każdego dnia jedliśmy pyszne, różnorodne śniadania, obiady, podwieczorki i kolacje.

W Piwnicznej-Zdroju każdy dzień spędzaliśmy ciekawie i efektywnie. Poranek zawsze zaczynaliśmy od rozciągania, które czasami robione było w formie tanecznej, a czasami w formie zwykłej gimnastyki. Potem chodziliśmy na wycieczki górskie, zwiedzaliśmy muzea, byliśmy w pijalni wód, urządziliśmy ognisko, na które pojechaliśmy konnymi wozami. W środę zrobiono też wycieczkę do Krynicy. Tam wyjechaliśmy kolejką górską na Jaworzynę Krynicką, poszliśmy do pijalni oraz zwiedziliśmy muzeum zabawek. Wieczorem odbywały się zawsze gry i zabawy, takie jak tańczenie układów i karaoke, oraz różne konkursy muzyczne, taneczne, sportowe i plastyczne.

Wyjazd bardzo się nam podobał i wszyscy mówili, że chętnie by jeszcze zostali w Piwnicznej. Jeśli będzie taka możliwość, to w następnym roku z chęcią tam pojedziemy.

Justyna Huczko, kl. VII b

Zdjęcia

poznaj polske logo

Motto szkoły

Nie tylko rozwijanie umysłu
za pomocą nauk
i umiejętności,
lecz przede wszystkim
uszlachetnianie serc i dusz.

Stanisław Konarski

oferta sp2 txt

logo kuratorium

BIP

logo cke

MTH stopka granatowa

laboratoria logo2

Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa nr 2 im. S. Konarskiego w Tarnowie Rights Reserved.