Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Tarnowie

SP2 z drona

film o dwojce

19 października klasa druga wybrała się na pieszy rajd zielonym szlakiem. Trasa rajdu wiodła od Skrzyszowa przez Las Kruk, Zawadę, Górę św. Marcina.

rajd kl2 08Pierwszy postój zaplanowaliśmy w lesie Kruk. Było klasowe ognisko, na które sami zbieraliśmy chrust, pieczenie kiełbasek, bieganie po lesie. W Wąwozie Kruk, w miejscu wielokrotnych rozstrzeliwań przez Niemców w czasie II wojny więźniów i osób cywilnych, zapaliliśmy znicze, oddaliśmy hołd pomordowanym. Zwróciliśmy uwagę na pomnik – rzeźbę autorstwa Anatola i Bogdany Drwalów – przedstawiający umierającego mężczyznę z sentencją „Przechodniu, powiedz światu” i ruszyliśmy w dalszą drogę. Wędrując szlakiem, podziwialiśmy piękno jesiennych lasów, nadsłuchiwaliśmy odgłosów przyrody.

Drugi postój to Zawada z przepięknym drewnianym kościołem z sobotami, figurą św. Marcina i miejscem widokowym z malowniczo rozpościerającą się panoramą naszego miasta.
Trzeci postój, najbardziej wyczekiwany to oczywiście plac zabaw na Górze św. Marcina, wspólna zabawa na zjeżdżalniach, karuzelach, huśtawkach i drabinkach. Dobrze jest wypocząć na łonie przyrody, poczuć jej zapach, wyciszyć się. Na szlaku spotkaliśmy wiele grup wycieczkowych, nauczyliśmy się witać z każdym napotkanym turystą.

Zdjęcia

poznaj polske logo

Motto szkoły

Nie tylko rozwijanie umysłu
za pomocą nauk
i umiejętności,
lecz przede wszystkim
uszlachetnianie serc i dusz.

Stanisław Konarski

oferta sp2 txt

logo kuratorium

BIP

logo cke

MTH stopka granatowa

laboratoria logo2

Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa nr 2 im. S. Konarskiego w Tarnowie Rights Reserved.